Carnaval!!!:( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Carnaval!!!:( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Carnaval!!!:(

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

12 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

He allemaal,

Nou ik heb de carnaval hier ook overleeft. Maar veel stelt het hier niet voor hoor, het zijn alleen maar optochten die steeds te laat vertrekken, VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te lang zijn en waar steeds dezelfde m,uziek bij wordt gedraaid. Kortom na een kwartiertje ben je dat al zat. Nee die antillianen kunnen nog een puntje zuigen aan onze brabantse carnaval puh. Die brabantse carnaval heb ik trouwens wel gemist, vandaar dat we met mayo verjaardagsfeestje een carnavalsfeestje hebben georganiseerd errrugg gezellig.
Op de foto staat de nederlandse delegatie van de optocht (de raad van 11) en dat was een van de leukste dingen van die hele optocht moet je nagaan!!!

Verder ben ik opgegeven voor het winnen van een valentijnsweekend bij de radio, maar dat hoor ik maandag pas. Ik hoop dat ik het wel win want dan zit je een weekend gebakken in een van de mooiste hotels hier met massages en alles er op en er aan, zelfs een limousine. Vragen jullie je natuurlijk af met wie ik dan zou gaan (JAAAAAAAAAAAAAAAAA, voor degene die me echt goed kennen zouden het moeten weten)

En we zijn gister naar het Concert van Di-Rect geweest. GEWELDIG!!!! Mayo en ik hadden een mangifiek uitzicht op de drummer Jamie (een drummer in een band heeft altijd iets extra's weet niet waarom) en wat een lekker ding zeg:) daar hebben we de hele avond naar staan kwijlen:) ik voelde me net weer zestien (hij keek, hij lachte riepen we als twee dronken tieners) maar goed de muziek kende ik verder niet echt maar boeien!!!

Vanavond komt Barry Hey (of zoiets) naar de tutu en via mijn bronnen weet ik nu dat dat een fossiel uit de golden earing is. Goed daar gaan we ook maar even kijken natuurlijk.

Met tijgertje gaat het ook allemaal super hij is de koning van de manege en elke hond is bang voor hem zelfs al die grote. En iedereen is verliefd op hem. Ik moet ook wel zeggen dat het een eigenaardige kat is, moet heeeel veel aandacht hebben van iedereen en anders zorgt hij daar wel voor. Hij is een kampioen is mayo pesten omdat hij altijd tijdens de les midden op de hoefslag gaat liggen en arrogant naar die paarden opkijkt en weigert opzij te gaan. Dan krijgt mayo weer bijna een hartaanval en schopt die kat de bak uit lachen man. Het is een wonder dat dat beest nog geen klappen heeft gehad van die paarden want hij gaat er rustig achter liggen en loopt eronder door, hij is voor niets en niemand bang.

Nou dat was het weer voor even alvast iedereen een fijne valentijn toegewenst en een dikke kus van mij en mayo!!!!!

  • 13 Februari 2005 - 15:10

    Nicolette:

    Hey Patries
    jammer dat de carnaVAL niet zo leuk was daar! Had toch wel verwacht dat dat een grot spectakel zou zijn... Ik heb met Thelma nog naar de optochten gekeken maar dat is ook het enige wat ik van carnaval gezien heb. Nog veel plezier op het heerlijke eiland en veel plezier met Valentijn! XX Nicolette

  • 14 Februari 2005 - 13:15

    Sanne En Muis:

    P, wat een leuk verhaaltje weer. heb geen reet te vertellen, maar wil gewoon ff hi zeggen. knuffie van muis en geef er een aan tijger.
    kussie *S*

  • 15 Februari 2005 - 19:11

    Manon:

    heee patje!!
    alles goed oh k dacht dat de carnaval een heeel groot feest was!!!
    wanneer kom j trug??
    hoe gaat t met de paardjes???
    mis curacao!!!!
    dikke kus nmanon

  • 19 Februari 2005 - 11:45

    Jurgen:

    Hey Patricia,

    Ik zat even wat sites te checken en kwam ook deze van jou tegen. Leuk hoor! Ik ben inmiddels alweer terug in Nederland en aan het wennen hiero... Gister naar de bios geweest, naar Vet Hard. Echt een onwijs lachen film!! Vanavond eerst met de Fam. van me beste vriend naar de cabaret voorstelling van hem en daarna naar een groot 70's en 80's feest. Wordt dus weer swingen vanavond! Ook heb ik een kaartje voor U2 in de Arena wat natuurlijk helemaal onwijs is! Me vrienden zijn vanaf 3 uur 's nachts meteen uit de kroeg voor de deur van het postkantoor gaan liggen om de kaarten te gaan halen. Heel aardig dat ze ook aan mij gedacht hebben...
    Verder natuurlijk erg koud hier, maar daar moeten we het maar mee doen. winterjas aan muts op, wanten aan en fietsen maar. Wel weer goed om eens te fietsen. Ook onder een dik dekbed liggen is wel lekker! Meteen maar weer de goeie dingen inzien van Nederland. Ik weet eigenlijk niet of ik nu aan jou ook m'n mail adres had gegeven, maar bij deze dan nog:
    jurgenheddes@hotmail.com
    Dan kunnen we mailen wanneer de volgende reunie is ;)

    Veel plezier nog op de Antillen!!

    Liefs,

    Jurgen

  • 28 Februari 2005 - 11:54

    Muis:

    ben je ze kwijt tijger? ben je gecastreerd????
    ziel....
    ik zal aan je denken...
    ik moet van het vrouwtje nog ff wachten met mijn balletjes, want ik ben nog zo klein!
    maar ik wil helemaal niet... blijf gewoon altijd klein!

    Miaauw en een kopje van
    MUIS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: