alweer een jaartje ouder!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu alweer een jaartje ouder!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

alweer een jaartje ouder!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

25 Januari 2005 | Nederland, Amsterdam

He dushi's

Ja ja. Ik heb voor het eerst in mijn leven mijn verjaardag in mijn bikini kunnen vieren op het strand van Mambo Beach:)
Ik heb een super leuke dag (week) gehad. Ik ben echt verwens met allerlei kadootjes en natuurlijk met papa en mama en wendy en huub die hier waren.
We zijn lekker veel uit eten en naar het strand geweest. papa heeft de geneugte van het snorkelen ontdekt en is daar behoorlijk verslaafd aangeraakt:)Echt leuk het was net een manneke van 12.
Afgelopen vrijdag zijn we met zijn allen uit eten gegaan bij de Heeren waar de enige echte Lee Towers ook een salade naar binnen zat te werken. Na twee flessen rose en wat smirnoffjes waren mayo en ik aardig aangeschoten waardoor het hele restaurant heeft gemerkt dat wij er ook waren. Wel lachen natuurlijk. Daarna ben ik met patrick en wendy en huub naar plein cafe gegaan waar de Hermes House Band ging optreden. De rest van de groep was er ook en het was weer erg gezellig.
Nou zaterdagavond gaf ik mijn eigen feestje hier (ook weer flink verwend door iedereen) Bedankt allemaal!!!!!!

Nou nog 4 maandjes en dan zit het er voor mij weer op hier. Ja En ik wil eigenlijk nog helemaal niet gaan. Maarja in Nederland wachten ook weer veel leuke dingen op me en natuurlijk mijn lieve lieve paardje.

Tja en de foto's ik doe mijn best ok.

kus patries

  • 26 Januari 2005 - 07:09

    Melissa:

    Hee patricia Gefeliciteerd nog met je verjaardag en nog veel plezier de laatste maandjes daar!

    Groetjes Melissa.

  • 27 Januari 2005 - 07:23

    Thelma En Nicolette:

    Hey Patries, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! En geniet nog ff van die laatste maanden!

  • 04 Februari 2005 - 17:35

    Denise ( Manege Curacao ):

    Dag meissie hoe gaat het.
    Ik mis Curacao al weer ontzettend erg. Het is hier veel te koud. Maar Carnaval begint dus dat is weer een troost. was van de week nog in Boxtel even naar mijn school. En raad een???? ik ga daar misschien volgend jaar voor een half jaar stage lopen gezellig he? kom ik een keertje op de koffie!
    Nou geniet nog maar lekker van de maandjes want ze vliegen zo voorbij. Veel plezier nog Groetjes Veel Liefs Denise

  • 05 Februari 2005 - 18:38

    Hermennekke:

    he dushi alles weer rustig daar. heb de verhalen en de foto's al weer gezien etc hoop dat mijn overlevingspakketje op tijd was en dat jij hiermee nog ff kan uitzingen.
    heb jou bericht gekregen en ook al mis je niks hier in nederland zal ik toch wel weer blij zijn je te zien. het is hier nu carnaval, en het staat nu al vast dat het niet zo spektakel zal worden als vorig jaar?
    wel heb ik donderdag een prijs gewonnen als best verkleden sletterige stoephoer in de beurs, en ik heb mij ook zo de gehele avond gedragen, en dat valt niet mee hahahahaha.
    vrijdag en zaterdag werken in de beurs en zondag en maandag gaan de remmen maar weer los?
    maar daar laat ik je nog wel iets van horen, heb nu eindelijk een pc die het wel doet, veel plezier daar nog en tot snel. xjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: