GUUS MEEUWIS!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu GUUS MEEUWIS!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

GUUS MEEUWIS!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

06 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Zo we kunnen de dagen echt af gaan tellen.
Ik moet nog 1 weekje werken. Om precies te zijn tot 14 mei en daarna heb ik lekker 3 weekjes vakantie hier op dit mooie eiland:)!!!!!
Daar ga ik dan ook even echt van genieten, en veel in de zon zodat ik echt poepiebruin naar Nederland. Zo erg dat het er voor drie jaar ingebrand staat gewoon:)

Tja en Guus is ook al weer voorbij. En het was echt SUPER!!! Mayo en ik hadden een mooi plaatsje bemachtigd bij het podium waar later janneke,brigitte,marloes,jeanet en veerle ook gezellig bij kwamen.
Ja we hadden het goed geregeld, we sms'te robert als we dorst hadden en hij kwam het nog brengen ook die Dushi..
De hele avond staan springen en zingen met Mayo, dit was echt een van de beste avonden hier!!!!!

De volgende dag zijn we vroeg opgestaan en zijn Robert en ik naar Punda te gaan voor koninginnendag te vieren, allemaal in het oranje natuurlijk. We hadden daar afgesproken met janneke en de rest van de groep was er natuurlijk ook. Goed het was bloedheet die dag en alle antillianen lopen rustig wat rond met een flesje water en wat doen die Nederlanders: die staan in de volle zon op het plein cafe te zuipen als een stel idioten. Tja s'avonds waren er daardoor ook niet veel meer nederlanders te bekennen.
Guus Meeuwis heeft de hele middag ook op het plein gestaan en janneke en ik namen deze kans waar om even met onze "brabander" op de foto te gaan:) Tegen 6 uur draaide de radio (die daar live aan het uitzenden waren) het nummer "geef mij nu je angst" En Guus loopt samen met zijn technicus naar het podium ineens, pakt de microfoon en heeft speciaal voor de oranjevierders nog een miniconcert gegeven. Nou mijn dag kon niet meer stuk.
Toen zijn we even snel wat gaan eten en we hadden het plan om heel even te gaan slapen om dan om 23.00 nog even op stap te gaan met z'n allen!
Ja mooi niet dus wij hadden helemaal geen zin meer en de rest lag ook al in coma. Dus hebben we lekker een filmpje gehuurd en op bed blijven liggen.
Zondag hebben we dat weer ingehaald bij Wet and Wild, ach ja we waren maandag toch vrij.
En maandag lekker op het strand gelegen.

Zo dat was het weer even, tot snel allemaal!!!

  • 06 Mei 2005 - 20:41

    Nic En Thel:

    hahaha leef je uit meid! Dikke kus van ons en we zien je snel! xx

  • 07 Mei 2005 - 13:16

    San En Muis:

    GAAFFF, ben echt jaloers... nou P ik wens je een fijne vakantie je laatste 3 weekjes, en laat ff weten wanneer je aankomt in KIKKERLAND..
    kussie S en Muis

  • 07 Mei 2005 - 19:32

    Evellien:

    hoi, je kent me niet, maar ik wil in september naar curacao komen, en ik vroeg me af of je me misschien leuke tips kan geven.
    me email is:
    pinkelien@ilse.nl

    alvast bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: