mi amiguna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu mi amiguna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

mi amiguna

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

01 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Daar ben ik weer!! De paasdagen zijn weer voorb ij helaas.
We hebben het wel heel leuk gehad. Omdat de ouders van Mayo een weekendje naar Bonaire waren hadden wij de beschikking over hun huis tenminste mayo en patrick dan. Die hadden dan ook meteen een poolparty met bbq gepland.
Dus wij zaterdagmiddag met niek,roland,diana,tim,bart,ian,gerda,dim,en evelien erheen. Omdat ik natuurlijk de kleinste ben en met wat alcohol op ook het beste slachtoffer was ik continu de pineut. Hoe vaak ik wel niet dat zwembad ingedonderd ben:) Ik heb twee dagen overal blauwe plekken gehad:(
Omdat ik eens wilde drinken had ik meteen een overnachting daar geboekt en toen ik s'ochtends om 09.00 wakker werdt gehouden door 7 honden wenste ik dat ik dat niet had gedaan. Maar goed even een verfrissende duik in het zwembad (ook goed voor je kater) en een lekker paasontbijt en alles is weer goed.

Tja verder zijn we nog naar Intwine geweest op mambo. Op zich ben ik niet zo'n fan van hun muziek maar ze zijn live echt heel goed en die roger heeft een stem om kippenvel van te krijgen.

Waar ik nog steeds niet aan kan wennen hier is dat er zoveel mensen komen en dan weer moeten vertrekken. Daar baal ik nog steeds van, gelukkig zijn er ook mensen die hier wel blijven en waar je het heel leuk mee hebt maar dat blijft toch een negatief puntje hier.

O ja S en Mo Guus Meeuwis komt weer hierheen op koninginnenacht!!!!!! Ik zal aan jullie denken als ik daar sta mee te zingen (En dan denk ik aan brabant want daar brand nog licht:)) En tijger mag nu trouwens officieel mee naar Nederland ik heb toestemming van allebei mijn ouders. Jantje ik hoop dat je er tegen kan:) en ga nou eens boeken GVD.
Waarschijnlijk kom ik op 5 juni terug naar Nederland dus maak allemaal je borst nat want er moet gepartyd worden natuurlijk. Ik wil nog met zoveel mensen afspreken (he manon, nicolette, thelma s en mo) en natuurlijk al mijn vriendjes thuis. Ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te zien.
Het eerste wat ik ga doen is een buitenrit maken op mijn allerliefste paardje en dan is het party time. S we moeten muis en Tijger ook even een reunie gunnen vind je niet!!!

nou ik ga zo even shoppen in Punda dus ik ga weer ok

love you all and see you soon!!!!!!!!

  • 07 April 2005 - 22:48

    S En Muis:

    heej wijfie,
    gaan ze zeker een reunietje gunnen. muis is nu erg eenzaam, want we missen goof sinds maandag avond :( ben beetje verdrietig, maar gelukkig maakt muis me weer een beetje happy...
    ooh doe guus de groeten en zeg dat ie zijn best doet!!!

    knuffie, S & MUIS

  • 12 April 2005 - 14:50

    S En Muis:

    hij is terug!!! kut kat..

    xxx S

  • 13 April 2005 - 13:48

    Monique:

    Hey dushi,

    Nog steeds alles goed daaro?
    Wordt hier gelukkig al wel wat warmer,alhoewel de regen alweer met bakken uit de hemel komt.
    Durf t bijna niet te vragen..........hoe is t in de liefde??????????????/
    Ben je afgekickt????
    haha grapje van monique'ske
    Spreken snel wat af als je weer hier bent

    Dikke kus mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: