Terugkomst!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Terugkomst!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Terugkomst!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

09 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nou ik heb geboekt mensen, ik kom terug hoor!!!
Zondag 5 juni kom ik aan in hulanda!!! s'ochtends rond 11.00 uur ongeveer.
Omdat ik mijn lieve paardje ontzettend heb gemist, ga ik van schiphol rechtstreeks naar de manege:)
Ik zou het natuurlijk geweldig vinden als iedereen die kan en mij ook wil zien:) daar naartoe komt.....

Verder gaat alles goed hier, het gaat nu wel snel en aan de ene kant wil ik hier blijven, maar aan de andere kant wil ik ook graag terug naar huis!!
Een beetje dubbel natuurlijk.
Ik vind het geweldig om dadelijk weer iedereen te zien al mijn vriendjes en vriendinnetjes, familie en hondje en paardjes natuurlijk!!


Maar curacao ga ik wel missen hoor, het weer de stranden en de mensen..
Maar wie weet kom ik nog wel terug!!

Afgelopen weekend lekker naar het strand toegeweest en met Robert, janneke en de rest van de gang gezellig gebbqed!!
Daarna naar de tu tu omdat dj Dimitri daar draaide. Erg gezellig allemaal.
Verder zijn jullie helemaal up to date en tja heb nu weinig meer te vertellen.

Nou tot snel allemaal.

kus patries

  • 09 Mei 2005 - 12:10

    Christiana:

    Ga je mij ook missen???? Ja dat moet wel toch? hahahahaha

  • 14 Mei 2005 - 07:15

    Je Zusje:

    hey hey!

    dan ga ik je eindelijk weer zien!!! kom alleen niet naar de manege maar dan spreken we snel wel een keertje wat af! zie je snel!

    kusjes janneke

  • 21 Mei 2005 - 19:59

    Jurgen:

    Shit hey, jij ook al weer bijna naar huis... Nou ja Nederland went ook wel weer weet ik nu.
    Ik liep een beetje op achter maar las net dat je gewonnen had met Karaoke...? Verborgen talentje (-; vet goed!
    Ik heb hier alweer mijn eerste reunie met mijn buurtjes uit Curacao naar de Ardennen! Ik had in totaal een 8 voor m'n stage op Curacao bij Divi Divi, ben ik echt blij mee! Morgen ga ik 80 kilometer fietsen voor een jongerenuitwisseling (geldinzameling) waarmee ik ook mee ga. Dit jaar 10 dagen naar Italie (Tropisch Toscane) kost mij bijna niks en we gaan met 10 meiden en 5 jongens, hopi bon dus. Veel dingen bekijken daar, echt heel leuk, of in jou geval kei leuk dan (-;

    Nou ik ga maar eens kappen we zien elkaar in Nederland vast nog wel een keer...

    Hopi plezier daar nog!!

    Ayo X

  • 31 Mei 2005 - 10:27

    Daan:

    Hey Dushi!

    Jeetje je gaat alweer bijna naar huis! Gaat snel he! Nou als je weer hier bent gaan we snel een keerje met z'n allen afspreken en natuurlijk naar Guus!

    Geniet nog even van de laatste daagjes in de zon en neem een beetje mee naar Nederland als je in het vliegtuig stapt!

    Groetjes aan iedereen daar!

    Kus Daan.

  • 31 Mei 2005 - 10:29

    Essie:

    Hey Patries!
    Genieten van je laatste weekje al! Tijd gaat wel erg snel!
    Nou in Nederland moeten we dus mooi met zn alle naar GUUS!
    dikke sunchi S

  • 31 Mei 2005 - 22:50

    Robert:

    Koekkoek 2 bloemetjes...

  • 02 Juni 2005 - 20:40

    Pieter Van De Pas:

    He Patries,

    Alles goed met je daaro?!
    Ik las net dat je over een paar dagen naar huis komt.....Ik hoop dat je een toffe tijd hebt gehad daar en hoop je snel weer eens een keer te zien!!!!!

    Tot gauw.....

    Dikker -X- Pieter

  • 05 Juni 2005 - 19:46

    Manon:

    hee patries,
    me nummer is 0619828624, moet je me maar een keer bellen of smse thel en nic woeden ook al een x afsprekebn dus we doen een reunie???
    xxxxxxxxxxxx

  • 06 Juni 2005 - 16:28

    Jurgen:

    Ik kom ook naar Guus de 16de. Feesten in het zuiden, laat maar eens zien hoe het daar aan toegaat (-;

    Liefs van iemand uit het noorden van Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: