Back in de klompennatie!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Back in de klompennatie!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Back in de klompennatie!!!!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

07 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Tja daar zit ik alweer in de kou en in de regen hier in ons mooi nederland hmmm.

Na een vermoeiende vlucht en eindeloze controles op schiphol stapte ik eindelijk samen met tijger die zo stoned als een garnaal uit het vliegtuig kwam weer in mijn eigen autootje!!!!!!!
De rit ging rechtstreeks naar de manege waar kalinde al helemaal klaarstond. Ik had me zo verheugd op dat weerzien en dat ik eindelijk weer op mijn eigen paardje kon rijden.
Nou dat heb ik geweten ze heeft me het eerste kwartier alle hoeken van de bak laten zien zodat ik meteen zeker wist dat dat ik echt op mijn eigen paard zat hi hi hi.

Vervolgens ben ik even meegegaan met vrienden en toen ik thuis kwam stond het hele huis vol met mensen want mijn ouders hadden een welkom thuis feestje georganiseerd.
Dat was wel een leuke verassing ondanks mijn vermoeidheid heb ik het heel goed volgehouden.

goed maadag gaat iedereen weer werken en tja ben ik weer naar mijn paardje gegaan ens=z enz
ga deze week even werk zoeken en mijn school en afstudeerstage maar eens regelen.
Ook zal ik me maar weer eens in gaan schrijven hier in boxtel aangezien ik op dit moment niet eens besta!!!

Nou voor degene in curacao ik mis jullie allemaal en hoop jullie allemaal weer eens terug te zien.
Robert tja kom die drie bloemetjes maar persoonlijk brengen, ik mis je dushi!!!!

Dikke kus patries

  • 07 Juni 2005 - 16:51

    Gerd@:

    Heej Patries, het regent hier ook!!! (helpt dat n beetje?) Veel succes met 'inburgeren' de komende tijd en we zijn jou ook nog niet vergeten hoor! xxx

  • 07 Juli 2005 - 17:44

    Manon:

    hee patries, is t bij jullie ook zo kut weer, hier wel groetjes uit de ardennen, xxxx manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3604
Totaal aantal bezoekers 50472

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: