hopi sunchi gordo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu hopi sunchi gordo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

hopi sunchi gordo

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

15 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Ola , Ola Amiguna

En het is zomaar weer april gewoon.
Gelukkig heb ik ook hier nog veel dingen om naar uit te kijken, zodat ik me hier zeker niet ga vervelen.

Nou ik heb echt een slopende week achter de rug een super week maar wel zwaar.
Ik ben veel wezen stappen i.v.m. verjaardagen, afscheidsfeestjes en gewoon leuk, Janneke en ik hebben zelfs bij het TMF cafe honderd gulden gewonnen bij de karaoke-contest, ja ja kun je dat begrijpen:)

Nou dat was woensdag, donderdag eerst met een groep mensen die we pas hebben leren kennen naar de nachtwacht en daarna door naar de cinco (een nieuwe tent hier) tja niet veel geslapen die nacht en het werken gaat natuurlijk gewoon door, toen vrijdag naar de film geweest de ring 2. Wat een Kl## film het was verstandiger geweest als ik gewoon naar bed was gegaan maar ja je kent me. Toen zaterdag verjaardag van Niek ook erg gezellig weer allemaal samen en daarna had ik met die nieuwe mensen afgesproken op mambo. Daar werdt het ook alweer 04.00 uur en we zouden zondagochtend de christoffelberg gaan beklimmen:) Ja we werden pas om 10.15 wakker ofzo en voordat we eindelijk aan die klim begonnen was het 12.15 (fucking het heetst van de dag). Ik ben gaan klimmen met Robert, Tom , Jeffry en Edwin en ik als enige vrouw in het gezelschap had het niet als enige zwaar. Maar we hebben de top gehaald, waar we een schitterend uitzicht verwachtte en seriues alleen maar wolken zagen en de kusten van het eiland nou nou echt de moeite waard:)
Daarna maar even gaan afkoelen in de zee van Playa Lagun en s'avonds even lekker gaan eten bij Mambo.

Ik dacht dat ik de volgende ochtend niet meer zou kunnen lopen van de spierpijn maar ik had nergens geen last van. Dus eerst om 8.15 paardgereden en toen van 10.00 tot 11.00 naar Aero Latin (een soort van aerobics alleen dan met salsa erin verwerkt hopi bon) En daarna ben ik in de sauna gaan zitten want dat had ik wel verdient ondertussen.

Tja en gister had ik springles op Dutchie en we zijn gewoon lekker rustig aan het stappen en mevrouw ziet wat, schrikt draait 180 graden om en ik niet, dus ik val eraf en verdraai daarbij mijn been. FIJN nu loop ik dus als een debiel rond te huppelen en we hebben wedstrijd dit weekend, wordt weer leuk!!

Maar zondag gaat dat helemaal goed komen want dan gaan we lekker zeilen. Het verslag daarvan volgt nog

He mo Ik moet jullie nog veel vertellen als ik weer terug ben, voor nu even gaat het heel goed als je begrijpt wat ik bedoel. De verslagen krijg je nog wel ok Tot snel.

ayooooooooooooooooooooooooooo

  • 16 April 2005 - 00:39

    Chrissy:

    Hoi!

  • 16 April 2005 - 05:46

    Nicolette:

    Zozo, dus nog steeds flink aan t stappen? Leuk! Succes met de wedstrijden dit weekend. Ik kijk wel weer op de site van de manege voor de foto's! XX Nicolette

  • 20 April 2005 - 13:13

    Sanne En Muis:

    yes, ben dus niet de enige die met springles van mijn knol is geflickerd... haha! maar de lovestory's komen dus nog???zolang het die karaoke gast maar niet is he P!!!!

    houdoe, see you
    Knuf San & Muis

  • 28 April 2005 - 23:56

    Janneke:

    Ola!!
    Super site hoor!! Binnenkort gaan we voor de derde 100 gulden he!!!!
    gr.xxx Janneke

  • 04 Mei 2005 - 12:02

    Essie:

    Hey patries...
    Ook leuk om de verhalen ook nog te lezen.. echt leuk.. kga je verhalen echt lezen.. echt leuk.. Sunchi S en vast ook wel Daan haha

  • 06 Mei 2005 - 07:25

    Mo:

    Ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd.....in een gezelschap met 4 jongens..als enige vrouw......Wanneer kom je terug??? Er moet nodig gebabbeld worden!!!

    Tot snel, dikkke kus moniekske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: