Nog Drie maandjes!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Nog Drie maandjes!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Nog Drie maandjes!!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

04 Maart 2005 | Nederland, Amsterdam

ola!!!!!

Nou het schiet al op ik hoef nog maar twee maanden te werken en dan nog even vakantie en dan naar huis.
Klinkt misschien raar maar ben nu best jaloers op jullie daar want jullie hebben sneeuw en ik wil ook met de sneeuw spelen.
Dat zeggen trouwens de meeste Nederlanders hier die willen nu allemaal even voor een weekje naar huis:)

Nou met tijgertje is gelukkig alles goed gekomen na de castratie, hij had alleen een hele zware reactie op de narcose waardoor die niet wakker wilde worden maar s'middags werdt hij gelukkig gewoon wakker en begon ook meteen te eten:) die vreetzak.
Maar goed hij loopt nu rond alsof er niets gebeurd is en likt ze nog met evenveel enthousiasme als toen er nog wat in zat zal ik maar zeggen.

Vanavond lekker naar mambo beach want daar komen de ????? en de scooters optreden. Ik ken alleen het nummer I'll save today aangezien die niet uit onze carnavalsmuziek is weg te denken maar het gaat om de sfeer.
En zondagmiddag komt brainpower daar ook optreden maar ik moet eerst even duiken om 09.00. Hoe dat ia gegaan krijgen jullie nog wel te horen.

Oh ja en muis het valt allemaal wel mee volgens tijgertje, je krijgt een prikje (best vervelend maar te doen) en dan ga je slapen (ik heb gedroomd dat ik wel 10 muizen had gevangen tegelijk!!! en ik wist niet wie ik nou het eerst moest opeten:) ) en toen ik wakker werdt had mijn vrouwtje mij vast en het was alsof er een last van me af was gevallen:). Maar goed ik zie je snel weer sua kunnen we samen weer kattekwaad uithalen!!!!

Ayoooooo
dikke kus van patries en tijger

  • 05 Maart 2005 - 14:57

    Roy:

    Hai Patricia!
    Ik heb zelf 8 jaar op curacao gewoont en woon nu sinds een half jaar weer in NL. Ik zag op een foto maaike op de achtergrond!! Dat is een wiskunde lerares van mij geweest toen ik op curacao naar school ging!! Als je haar nog ene keer spreekt, doe haar de hartelijke groetjes en zeg maar tegen haar dat ik nogsteeds men zonnebril opzet als ik aan haar denk!! Ze zal het snappen ;) Heej fijne tijd nog in de west!

    GroetjuhZz,

    Roy

  • 08 Maart 2005 - 16:26

    Sanne En Muiske:

    heej P,
    al een beetje "uitge-curacao-d?" die sneeuw is drie keer niks hoor, moet de god gandse dag uitkijken dat je niet op je plaat gaat enzo... Muis vond het by the way, fantastisch, voor 15 minuutjes dan, want toen waren zijn ballekes bevroren(want hij heeft ze nog.) Hij begint hier en daar spatjes te vertonen dus denk dat ie binnenkort ook maar es naar de plastisch chirurg moet..hihi!
    heb verder weinig nieuws... doe je de groetjes aan iedereen?
    knuffie van ons!!
    San & Muis

  • 18 Maart 2005 - 14:05

    Thel&Nic:

    Kom maar snel weer naar Nederland! We willen graag je verhalen horen en herinneringen ophalen!! En de foto's niet te vergeten. Tot snelllll!
    Kus ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: