Happy Newyear!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Happy Newyear!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Happy Newyear!!!!!!!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

04 Januari 2005 | Nederland, Amsterdam

Nou hierbij wil ik iedereen een gelukkig 2005 wensen.
Ik heb hier echt een geweldig uiteinde gehad.
Ik moest helaas wel de 31ste de hele dag werken tot 18.30. Dat was wel jammer want hier steken ze overdag van die pagara's (miljoenenklappers) af om de boze geesten te verdrijven. Dat is een hele happening maar goed. ik ben s'avonds naar Corrie en Hennie gegaan en heb daar de hele avond gesjoeld (hihi) en natuurlijk dik verloren. ik heb daar het geduld gewoon niet voor ik ram die stenen maar en eind weg. Bovendien heb ik een afwijking naar rechts blijkt wel.
Janse was en ook met alex en ria en jan. Dus dat was wel gezellig.

Nu waren ze hier de hele week al vuurwerk aan het afsteken en niet zo'n beetje ook niet, nou na twaalf uur barste dan echt de hel los het was net of we in een oorlogsgebied zaten, er kwamen knallen waar je trommelvliezen van scheurden.
Maar ook wel heel mooi vuurwerk en gewoon ontzettend veel.

Later ben ik dan naar Mambo gegaan en tot s'ochtends 6 uur lekker doorgefeest.
Op 1 januari moest ik evelien opzoeken bij de dolphin academy en toen hebben we even gespeeld met de dolfijntjes dus 2005 is voor mij al weer goed begonnen.

Oh en S. en Mo. V. is out of the picture al zeker drie weken en heb geen behoefte meer daaraan. Verder gaat het heel goed met tijger hij heeft het nog steeds super naar zijn zin en is iedereen's hartediefje.

Ok als er nog nieuwe ontwikkelingen zijn horen jullie het wel.

En schrijf wat reacties dat vind ik ook leuk
Dikke kus patries

  • 16 Januari 2005 - 19:01

    S:

    P dushi, al een nieuwe vlam ontmoet?? happy new year for u 2!! muis wordt groot....en brutaal...

    kussie *S*

  • 24 Januari 2005 - 19:59

    Ilse:

    He patricia
    hoe gaat het daar, hier is het slecht weer en ben het helemaal zat. ik wil zon. maarja verder gaat alles goed en ben lekker druk met werken. Ben bezig met vaste baan en stop met school ga een avond naar school en de rest werken. tenminste daar ben ik mee bezig. maar verder gaat alles lekker. veel plezier daar en hopelijk hoor ik snel weer iets van je
    dikke kus
    ilse

  • 24 Januari 2005 - 23:57

    Nicolien:

    Nou swa, ik ben er ook achter hoor dat je een site hebt, nice! En de phootooos? Gezellig weekje heb je met je ouders gehad he? Nu weer aan het werk...;-( Je verjaardagsfeessie zaterdag was gezellig! Iedereen was wel duidelijk brak van de avond ervoor...Hermes Housen.
    Zien elkaar morgen misschien bij de film @ Mambo
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 50472

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: