Al I want for Christmas!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Al I want for Christmas!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Al I want for Christmas!!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

10 December 2004 | Nederland, Amsterdam

Zo de kerstperiode is begonnen. Ook hier wordt er versierd bij het leven.
Het is wel mooi om te zien want de mensen hier maken er echt een soort show van. Vooral als je dan s'avonds gaat rijden zie je onderweg allemaal lichtjes wel mooi hoor.

Ik zelf ben ook begonnen met de bar te versieren hier. Met de kerstmuziek aan. Maar op de een of andere manier kom ik totaal niet in de stemming. Beetje raar misschien maar ik mis nu af en toe de kou (rondlopen in een dikke fleecetrui en natuurlijk de gluwein toch roos en marieke???) Maar ja ik wil het hier ook een keer meemaken. Wel raar want ik lig met kerst gewoon aan het strand.

Nieuwjaar hier vieren lijkt me wel geweldig, ze zijn hier namelijk dol op vuurwerk VEEL VUURWERK. Bovendien zijn janse en alex dan ook hier en gaan we eens goed de bloemetjes buiten zetten.

nou verder gaat alles super hier en ik laat snel weer iets van me horen ok

doeiiii

  • 16 December 2004 - 22:21

    S:

    Lieve P,(HAHA)

    Muis breekt hier de tent af, en is in 2 weken 600 gram aangekomen!!! Is tijger ook zo lekker bezig? Je kerstkaart is echt stunning....BLITS!! Ga je kerts vieren met V.....? Ik kom ook niet in de stemming..heb het alleen maar koud...Goddamn!
    Dushi stay strong!

    veel liefs S (HAHA,blijft leuk)

  • 20 December 2004 - 02:58

    Diana:

    he patries dan maar zo, stuur mij die fotos eens met die muts ga ik een kerstkaart vanmaken, of zal ik die ander sturen dat ik uitgeteld lig. Hoe was de dvd? De kerk was best grappig ieg diaanvanesch@hotmail gr.

  • 31 December 2004 - 23:10

    Thelma:

    GELUKKIG NIEUW JAAAAAAR!!!
    (Bij jou nog niet, maar alvast) Veel geluk en gezondheid in 2005!!!

    Liefs Thelma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: