Ben ik weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Ben ik weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Ben ik weer

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

02 December 2004 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor daar ben ik weer.
Ja ik heb inderdaad al een tijdje niets van me laten horen. Ik heb het ook superdruk gehad en ben de afgelopen dagen heel ziek geweest.
Ik had oor en keelontsteking en koorts.
Ik kreeg van de huisarts meteen een hele serie medicijnen voorgeschreven, ik moets in totaal 8 pillen per dag slikken 3x een drankje innemen en neusspray gebruiken.
Dus ik was compleet stoned van de medicijnen.
Ik heb er nu nog een beetje last van maar, maar het gaat gelukkig al wel weer beter.

Nou even kijken wat hebben we weer allemaal meegemaakt. Vorige week zijn we naar dj Tiesto gegaan op mambo. Nou was het daar wel gezellig om de sfeer maar tjiesto zelf draaide wat te soft vond ik, en gisteren heb ik helaas na een half jaar buren te zijn geweest met veel verdriet afscheid moeten nemen van Sanne en Monique. Ik zal die twee heel erg missen. Sanne heeft Muis ook mee naar Nederland genomen en Tijger's hart is gebroken. Serieus vanmorgen toen ik wakker werdt zat hij voor de deur te mauwen (terwijl hij normaal nog uitgeteld ligt om 7 uur) en hij is al de hele ochtend overal aan het zoeken en overal aan het mauwen. Hij volgt me ook de hele tijd en zit me dan aan te kijken met die grote kijkers alsof het mijn schuld is. Het is werkelijk heel triest om te zien.

Maar die went daar ook wel weer aan. Ik wens S. en Mo veel plezier en geluk in het koude Nederland en ik zie jullie over een half jaartje weer Ok???

Groetjes

Ps. manon en thel ik mail jullie nog wel even maar voor nu is het eigenlijk een beetje hetzelfde gebleven en manon moet dan weten wat ik bedoel he doeshi!!!!!!!

  • 03 December 2004 - 10:30

    Manon:

    ahhhhhhhh is muisje hier in het ijskoude vriezende nederland zonder tijgertje????? :-(
    xxxxxxxxx

  • 03 December 2004 - 15:17

    Nicolette:

    Hey Patries, voel je je weer dat beter?
    Ik ben in oktober ook naar Tiesto geweest in het Gelredome. Maarja, Mambo is veel beter... Kon gister een reis winnen naar Curacao op radio 538 maar helaas, ik ben het niet geworden... Snik snik. Duurt dus nog even voor ik langs kom. Have Fun!
    XX Nicolette

  • 04 December 2004 - 18:26

    Janneke:

    hey zussie! 30 december komt steeds dichterbij he!!! tot snel!

    kussies janneke

  • 07 December 2004 - 00:28

    Manon:

    petries!!!! hoe is t met bonita????? k mis dr..
    me stage verslag is bijnaaa af!! nog aleen fotoos erop!!
    xxxxxxx

  • 07 December 2004 - 13:23

    Patries:

    jaja zussie nog maar 23 daagjes, ik heb er echt zin in jij ook???

  • 07 December 2004 - 13:24

    Patries:

    He nonnetje
    met Bonita gaat alles goed en ze mist jou ook hoor. Nu heeft ze niemand meer om te pesten met het longeren.

  • 07 December 2004 - 13:28

    Patries:

    Jammer Niek, ik had het wel leuk gevonden als je hier weer even op vakantie was gekomen ik mis jullie allemaal wel het is zo rustig hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: