kinderwens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu kinderwens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

kinderwens

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

16 November 2004 | Nederland, Amsterdam

Nou afgelopen zondag is er echt een kinderwens van me uitgekomen.
We zijn samen met mayo en mirrie met de DOLFIJNEN gaan zwemmen.
Ik heb nog nooit zoiets cools gedaan.

We mochten wat spelletjes met ze doen, ze kunnen zingen en zwaaien enz. En je werdt daar ze voortgetrokken en je kreeg een kus van een dolfijn. Dit was een ervaring en die vergeet ik nooit meer. Voor degene die mij goed kennen weten wat dit voor mij heeft betekent.

Verder zit ik gewoon al bijna 6 maanden hier. Tering wat gaat de tijd snel. Ik wil nog niet naar huis hoor nu. Ik heb het veel te goed hier. Niet dat ik jullie niet mis maar het is gewoon leuk hier.

Ook zijn we zaterdag naar de struisvogelfarm geweest en ik heb nog nooit zo'n stomme dieren gezien. Die vogels VERGETEN!!! gewoon EIEREN te leggen !!! HALLO, die verzorgers moeten gewoon nepeieren neerleggen zodat ze er aan herinnert worden debiel toch.

nou manon straks veel succes met je stage en ik moest meteen aan jou denken toen hij de paringsdans voor ging doen. Daar kom je niet meer vanaf.

groetjes patricia

  • 16 November 2004 - 16:27

    Manon:

    hahahahaha OEEEEOEEEEOOEEEE

  • 18 November 2004 - 21:34

    Manon:

    je raad nooit met wie ik an t chatten ben.... hehehehehe

  • 20 November 2004 - 15:11

    Patries:

    EEHM laat me raden, begint met een j en eindigt op oey!!
    en ga ik door voor de wasmachine?????

  • 21 November 2004 - 21:36

    *S*:

    muis en tijger hebben onder mijn bed in mijn klamboe gepist!!!!! wat zijn het toch schatjes...grrrrrr

    *S*

  • 22 November 2004 - 23:06

    Manon:

    jaaa jij gaat door voor de wasmachine hahahahaha en zoooooooo ik zag op ians site foto van muis... WAT GROOT!!!!!
    kusje

  • 28 November 2004 - 14:09

    Manon??nnie:

    heeee dushi hoe is t??
    en hoe is t in de liefde??
    nog ge..??
    t is hier super saai in nl..
    hoe is t met tarpa

  • 28 November 2004 - 14:10

    Manonnie:

    oh die ging niet goed!!!
    hoe is t met tarpan???
    en muisje??? en tijgertje
    en vooral bonita???????
    k hoorde van john dat t weer lekker weer aan t worden was!! beter!! geef bonita een kusje en louis en diego ook hahahaha kusje ik mis jullie

  • 28 November 2004 - 14:11

    Manon:

    en je moet me wel op de hoogte houden hoor!! hahahaha schrijf es n nieuw beriggie!!

  • 28 November 2004 - 19:18

    Thelma:

    Ja vind ik ook, het is erg stil rondom jou en je mannenjacht. Hoe is het met Boris? En Tarpan inderdaad. Is het alweer ok met zijn kaak? Ik hoop snel weer eens wat van je te horen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: