Wedstrijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Wedstrijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Wedstrijd

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

09 November 2004 | Nederland, Amsterdam

He nou ik heb de springwedstrijd dus overleeft.
De eerste ronde zat ik op miss curacao en dat kreng kreeg al bijna een hartaanval van de stress toen we de ring alleen maar binnen kwamen rijden. Ikzelf har nerdens geen last van omdat ik daar teveel voor werdt afgeleid door haar. Nou miss wilde echt niet springen vond alles supereng. Uiteindelijk heb ik haar aleen over de eerste twee hindernissen weten te schreeuwen en na tien minuten vechten de moed opgegeven want ze raakte helemaal in paniek. Later heeft ze ook een lichte koliek aanval gehad gewoon van de stress. Nou tweede parcours moest ik op dutchie springen en dat ging supergoed, ik was foutloos rond en ik heb superlekker gesprongen, ik begin het ooit nog eens te leren.

Nou en dit weekend ga ik met dolfijnen zwemmen, cool he dat hebben mayo en ik gekregen van een vriendin van ons hier echt supercool. Nou ik laat weer zo snel mogelijk iets van me horen.

En manon je was trots op me geweest, hoe is je snowboardcursus gegaan.

Wendy veel succes verder op school en joyce jij ook doe iedereen de groetjes.

  • 09 November 2004 - 15:19

    Thelma:

    Ik ben ook supertrots op je! Jammer dat Miss haar zenuwen niet onder controle had. Springt ze niet zo vaak mee in een wedstrijd? Heel veel plezier met de dolfijnen! (krijgen we daar een foto van?)
    Kus Thelma

  • 12 November 2004 - 11:37

    Manonnie:

    heeeej ik ben al trots op je hoor!!! super alleeen al dat je op dutchie bent gegaan!!! jammer dat miss t zo eng vond k had t wel cool gevonden als je de barrage scheurend binnen heel snel had gedaan!! hahahahaha geef tarpie een dikke klapzoen van me!! snowboardcursus was super zwaar, echt heel erg maar heb t wel gehaadl!!! yeaaaaaaaah dikke kus en groetjes daar!!!
    xx hoe is t met me schatje bonita en muisje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: