Guus Meeuwis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Guus Meeuwis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Guus Meeuwis

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

02 November 2004 | Nederland, Amsterdam

Nou het lijkt wel of ik gewoon in Nederland zit!!! Wat een K** weer hier. Het regent en onweert hier nu cht elke dag. Het wordt niet koud dat niet maar ik heb al een week geen zon meer gezien.

Zo ook afgelopen donderdag, Guus Meeuwis zou die dag op mambo Beach optreden. Mayo en ik hadden vrijkaartjes gewonnen via de radio en hadden er super veel zin in. Komen we aan op Mambo (het had de hele dag echt heel hard geregent) is het concert verplaatst naar vrijdag!! Nou goed we zijn toen maar naar de Nachtwacht gegaan ook erg gezellig. Nou vrijdag ging het gelukkig wel door en het is ook droog gebleven. Het was echt super tof. We voelden ons weer even in brabant met al die brabanders om ons heen.

En omdat het zondag ook zo'n rotweer was zijn we naar de bios geweest naar Shark Tale, ook een leuke film, maar toch was finding nemo beter. Goed het begint nu ook weer te onweren GEWELDIG.

O ja ik doe komende zaterdag hier mee met de springwedstrijd goed he, 80 cm met Miss Curacao. Ben nu al nerveus maar dat kennen jullie wel van mij dus.

Ik laat jullie nog weten hoe het is gegaan.

Love you dikke kus patries

  • 07 November 2004 - 09:12

    He Patries!!:

    Hoe ist daar? Zo te zien / lezen geweldig! Leuk dat je weer fanatiek aan het springen bent!
    Hier in NL is het weer behoorlijk koud en super vroeg donker. De tlt loopt op zich best goed. Morgen moeten we ons tussentijds product inleveren, dus we hebben weer 1 periode achter de rug. De afstudeerinfo loopt zoals altijd wat traag, dus daar weten we nog niet veel van, maar dat zal ook wel weer goed komen he.
    Hé, veel plezier verder en succes met springen.
    Groetjes Joyce

  • 08 November 2004 - 15:28

    Wendy:

    Hoi patricia,

    Nou het weer is altijd beter dan hier in Finland. Mijn periode zit er nu bijna op en dan ga ik weer terug naar fontys om af te studeren, zal wel flink wennen zijn voor mij. Heb het zo ontzettend naar mijn zin en het leersysteem is hier veel beter. Het koudste wat we hier hebben gehad is -9 graden. Terwijl wij op de sneeuw wachten wacht jij op de zon das toch wel wat anders. Kijk ook eens op mijn site voor foto's we feesten hier ook veel.
    groups.msn.com/wendyinfinland.

    groetjes Wendy

  • 09 November 2004 - 13:32

    Manon:

    hoe ging je sprinwedstrijd???????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 50472

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: