Ik op de radio!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Ik op de radio!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Ik op de radio!!!!!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

12 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Zo ik ben gisteren hier op de radio geweest.
Op dolfijn fm en dat is de radiozender hier voor de nederlanders.

Ik ontmoette vorige week een dj van dolfijn fm in de kroeg en we raakte wat aan de praat. Hij daagdee me uit om maandagmorgen om 7.30 te bellen voor een verzoekje. Hij zei dat doe je toch niet!! Dus ik bellen maandagochtend naar de studio en hij was echt verbaasd. nou hij vroeg welk plaatje ik wilde horen en hij zou me dan een half uurtje later terugbellen om het aan te kondigen. Maar toen stond ik net mijn paard op te zadelen en iedereen stond om mij heen met de radio op dolfijn fm. Je had die koppen moeten zien toen ze doorhadden dat ik het was daar op de radio echt lachen!!!

Gisteren was het cabareth avond in de nachtwacht met de laatste show van Hans Teeuwen (industry of love) heb weer smakelijk gelachen!! nou verder ga ik maar weer eens aan het werk, het gaat allemaal supergoed en ik hoop snel van jullie te horen. En janse ik kijk ook erg uit naar de 30ste

Manon, dushi ik ga je echt verschrikkelijk missen :( love you!!

  • 13 Oktober 2004 - 12:33

    Mirrie:

    Hahahah Dolfijn FM??? Klinkt veelbelovend.... Tot over 4 weken! Ben al hard aan het sparen...

  • 16 Oktober 2004 - 13:36

    Nicolette:

    Hey! Ik hoorde van Thelma dat je ook een eigen site hebt dus ik meteen kijken, staan er al 5 verslagen op! Moest ff bijlezen dus. Je hebt het dus nog steeds erg naar je zin. (Vind ik ook helemaal niet raar) Hoest met de kerels?
    Jammer dat je niet op mijn verjaardag kan komen. Zwemmen is toch goed voor je? ;) In februari gaan we wel daten he? Heb er zin in! XX Nic

  • 23 Oktober 2004 - 18:33

    Manon:

    heeey petriesj!!

    k mis jullie echt en de airco staat hier te hoog!!!
    k moet vrijdag al naar oosterijk!!
    xxxxxxxxx

  • 26 Oktober 2004 - 13:18

    Patries:

    He manon.
    Het is gewoon niet hetzelfde hier zonder jou. Afgelopen zondag op W&W dacht ik steeds dat ik jou zag lopen. Heb het er nog steeds af en toe moeilijk mee (ja ik weet het ben net een klein kind) Ik wens je veel plezier en geluk in Oostenrijk en ik hoop je snel weer te zien, we houdem contact ok (je krijgt trouwens ook de groetjes van Joey en John. Dag Dushi hele dikke kus van mij!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: