Hazes we zullen je missen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu Hazes we zullen je missen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

Hazes we zullen je missen!!

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

07 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,
Hier is alles nog steeds ok:) We gaan nu het regenseizoen in en je wilt gewoon niet weten hoe hard het hier onweert. Dat is gewoon niet meer normaal. De eerste nacht zat ik met mijn hoofd in het plafond. Ik dacht serieus dat er een bomaanslag plaatsvond naasy mijn bed. TERING!!! Het is niet te vergelijken met onweer in nederland doodeng en het wordt nog veel erger zeiden ze "dit was nog niets" PFFF GVD.

Maar goed ook hier op het eiland is het nieuws van onze andre doorgekomen. Dus uit respect voor hem is er vorige week de hele week hazes gedraaid in alle kroegen en op mambo werdt op de movienight de film "zij gelooft in mij" gedraaid gevolgd door een ware apres ski party. Ik voelde me weer helemaal thuis. Maar op een gegeven moment had ik iets te veel op en toen draaide ze op het grote scherm een klip van bon jovi met als gevolg dat ik behoorlijk aangeschoten in mijn eentje voor dat scherm stond te springen als een idioot. Goed dat was lichtelijk genant. Maar verder alles ok hoor mijn hersenen zijn zover ik het weet nog niet aangetast.
Oja ik heb gisteren mijn theorie voor mijn duikbrevet gehaald nu mag ik op voor de praktijk cool he kan ik mooi gaan duiken hier.

Ik heb net gesprongen in een ontzettend natte springbak en ook dat was weer geweldig begin er echt lol in te krijgen. tje en verder gaat alles zijn gangetje wel.
Over twee weken komen de dj's wipneus en pim hier naar mambo en die week daarop GUUS MEEUWIS KEDENGEDENG OOOOHOOO!!!! oja en eind december komt dj tjiesto hier ook naartoe dus ik vermaak me wel hihi

Nou ik zal proberen er snel weer wat foto's op te zetten.
Bedankt iedereen voor jullie reactie en blijf zo doorgaan

AYO

  • 07 Oktober 2004 - 15:57

    Patries:

    He mirrie nog even en dan zien we elkaar weer. Ik zal een paar dagen vrij nemen van mijn werk om leuke dingen met je te gaan doen ok.
    Heb er nu al zin in

  • 07 Oktober 2004 - 15:58

    Patries:

    he rob hier is alles ook ok, ben blij dat het lesgeven je bevalt. Heb laatst nog een foto van je gezien in het jaarboek van een meisje dat hier rijdt. spreek je snel dikke kus

  • 08 Oktober 2004 - 23:52

    Gerda:

    Heej Patries, Bon Jovi, ik dacht dat je Dixieland zo geweldig vond??? Hahaha! Eej, ik zie je strax, grz. Gerda

  • 09 Oktober 2004 - 16:44

    Janse!!!!:

    hey zussie! nou dan zal ik me ook maar eens op je site toevoegen! hahaha! zal tijd worden denk je dan bij je zelf!!!! alles goed daar? hier gaat het wel. ben alleen een beetje ziek maar ja wat wil je met het weer in nederland. en ben m'n stem kwijt! heel irritant als je in de bak staat. normaal met m'n krijsstemmetje en nu dus met een hijgstemmetje! tja je moet er maar van houden he! ik kijk in ieder geval al uit naar 30 december want dan zal ik je eens komen lastig vallen! heb vorige week vrijdag een metertje gesprongen zonder dat ik het door had en vind het echt super stoer!!! ga het zelfs ontzettend leuk vinden (ja zelfs met zo'n afstand ertussen ondervinden we dezelfde dingen) morgen doet jory mee met springen en daar ga ik ff naar kijken. tja zelf meedoen zag ik niet zo zitten. hoogste klasse is maar 60/70 en als ik het doe wil ik mijn grenzen verleggen en anders doe ik niet mee!!!! maar verder heb ik eigenlijk niet veel meer te melden! dag zussie! kussies je (kleine) zussie

  • 09 Oktober 2004 - 17:39

    Janse!!!!:

    hey zussie! nou dan zal ik me ook maar eens op je site toevoegen! hahaha! zal tijd worden denk je dan bij je zelf!!!! alles goed daar? hier gaat het wel. ben alleen een beetje ziek maar ja wat wil je met het weer in nederland. en ben m'n stem kwijt! heel irritant als je in de bak staat. normaal met m'n krijsstemmetje en nu dus met een hijgstemmetje! tja je moet er maar van houden he! ik kijk in ieder geval al uit naar 30 december want dan zal ik je eens komen lastig vallen! heb vorige week vrijdag een metertje gesprongen zonder dat ik het door had en vind het echt super stoer!!! ga het zelfs ontzettend leuk vinden (ja zelfs met zo'n afstand ertussen ondervinden we dezelfde dingen) morgen doet jory mee met springen en daar ga ik ff naar kijken. tja zelf meedoen zag ik niet zo zitten. hoogste klasse is maar 60/70 en als ik het doe wil ik mijn grenzen verleggen en anders doe ik niet mee!!!! maar verder heb ik eigenlijk niet veel meer te melden! dag zussie! kussies je (kleine) zussie

  • 13 Oktober 2004 - 12:31

    Mirrie:

    Jaaaaaaaaaaa!!!!! Nog maar 3 weken werken!!!!! En dan ben ik er al!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: