dank je - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu dank je - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

dank je

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

14 September 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen bedankt voor jullie leuke reacties. Ik zal inderdaad wat foto's erop gaan zetten.
Elica stuur ze maar door ok. Ik moet die van jou ook nog doorsturen volgens mij.

Maar verder heb ik weer een leuk weekend gehad. Manon en ik zijn de diehards hier van het stappen. Dus we zijn vrijdag weggeweest samen naar de tu tu tango en er waren ook allemaal bekende. (klein eiland he je leert zo iedereen kennen). Zaterdag was een van onze bewoners hier jarig en hadden we een surpriseparty georganiseerd ook erg gezellig daarna met zijn allen naar mambo gegaan.
En zondag lekker chillen op het strand van mambo waar om 17.00 uur het happy hour begint. Ik ben daarna nog gaan zwemmen met manon en saint (saint is een vent van 2 meter , amerikaan en echt lachen en nee niet op die manier) Maar in ieder geval gingen we de lift oefenen uit dirty dancing en dat lukte gewoon. Hij kon me vrij lang de lucht in houden echt lachen. Nou dat was het eigenlijk jullie horen jullie wel weer ok

AYO!!!

  • 14 September 2004 - 15:49

    Thelma:

    He meissie! Gedraag je je nog een beetje. Leuk dat je een site gemaakt hebt! Ik hoor wel weer van je en ik hoop tot snel! ;)
    Kus Thelma

  • 14 September 2004 - 16:43

    Non:

    hey dush,
    je ben een schatje hoor!! leuk he zo'n site!! nou dush, k zie je zo, ayo dikke kus m

  • 14 September 2004 - 17:49

    Maria:

    He Patricia, Echt geweldig man!! Ik ben mijn jaar aan het aftellen...alleen gaat het veel te langzaam! Ik zou zo graag morgen vertrekken!!
    Maar ja Leuk dat jij veel plezier hebt...AAN DE ANDERE KANT VAN DE WERELD!!!
    Take care! groetjes Maria.

  • 16 September 2004 - 17:10

    Eva:

    Heej Patricia!
    goe is het daar? Stomme vraag volgens mij, want als ik je verhalen lees heb je het prima naar je zin! We vinden het wel jammer dat je niet bij ons groepje van D-studenten zit hoor! Heel veel plezier en ik houd je site bij. Groetjes van Eva

  • 17 September 2004 - 12:26

    Patries:

    He eva en maria, veel succes met het nieuwe jaar coachgroep. Alhoewel dat zal wel lukken aangezien jullie dolinda weer hebben. Ik houd jullie op de hoogte en maria neem van me aan een jaar is zo voorbij

  • 17 September 2004 - 12:28

    Patries:

    he thel ja ik gedraag me nog steeds hoor, maak je om mij geen zorgen :) kom maar snel langs dan kun je me weer in de gaten houden :P en manon duchi dank je vanavond weer lekker stappen saampjes

  • 19 September 2004 - 14:19

    Mirrie:

    Hallo moppie, wilde je even vertellen dat ik weer eens vakantie heb...
    Het is pas de 3e keer dit jaar dus dat kan wel toch? En dan hoef ik nog maar 5 en halve week te werken en dan kom ik eens even op bezoek! Ben wel benieuwd hoor... Tot snel! Laterrrr

  • 20 September 2004 - 17:03

    Je Broertje:

    hey zussie, hoe is het daar zo te merken heb je daar het nogal naar je zin! dus moet ik maar snel daar naartoe komen en daar de fijne kneepjes van het stapvak van jou leren

    doei doei kusjes je broertje

  • 20 September 2004 - 21:07

    Wendy:

    Ben blij dat ik je toch nog de kneepjes van het stappe heb bij gebracht voor dat je vertrok anders had je dat nooooit volgehouden zo!!!!Bijna om jaloers op te worden!Maar hier mogen we ook nie klagen, elk weekend feest en huub is hard aan zij DJ-carriere aan t werken (zodat ie evt. op mambo kan draaien mochten we nog komen).30 oktober is zijn try-out bij de beurs dus als je zin hebt....Maar werken doe je dat ook nog of heb je daar geen tijd meer voor haha, nee ben blij te lezen dat t goed gaat en dat je t enorm naar je zin hebt.

    kuzzzz wendy

  • 21 September 2004 - 13:18

    Patries:

    Ja broertje kun je toch nog iets van je oudere zus leren. En wendy inderdaad bedankt zonder jou was het me allemaal nooit gelukt hihi. OOOH lieve papa en mama zouden jullie je ontzettend lieve dochter niet wat extra fotoruimte kado willen doen :)
    Op de site staat hoe je dat moet doen aan de linkerkant. Alvast een dikke kus (ook aan iedereen natuurlijk)

  • 21 September 2004 - 14:09

    Anke:

    ben echt jaloers op je. hier is het saai en koud.
    leuke foto's zal ze ook aan de showgroep laten zien.
    veel plezier nog en regel voor ons daar een show kunnen we ook nog komen hahahaha

    dikke kus en nog veel plezier maar dat zal wel lukken

  • 24 September 2004 - 19:09

    Mirrie:

    Hai moppie!!!!

    Nog maar 5.5 week!!!!!!!
    Love ya!

  • 27 September 2004 - 09:20

    Ilse:

    he patries, je moet er wel weer een beetje bij zetten ik hou deze website elke week bij dus ga op avontuur.ik wacht op je reactie doe iedereen de groeten.
    ils

  • 04 Oktober 2004 - 09:35

    Anne-Rose:

    He Patries,
    gaaf hoor een eigen webje, suucces verder,
    kizzzzz Roosje

  • 05 Oktober 2004 - 07:21

    Herman:

    hoi patries ik heb eindelijk mijn pc zover gekregen dat ik een bericht kan gaan versturen.
    Zoals jij al heb kunnen lezen van wendy maken wij nog trouw elke week de beurs onveilig het is dan wel geen mambobeache maar we doen het er maar mee.
    Negenentwintig oktober gaan we naar tiesto huub wendy marie wilma en ik en de dag erna moet huub draaien en ik tappen in de beurs dus dat wordt weer weinig slapen dat weekend.
    Nacho heeft afgelopen week weer een scan gehad en er zit een gezonde veulen in en zover als dat ze konden zien een hengst afwachten dus.
    Nou veel plezier daar nog doe iedereen de groeten en ik kom na tiesto wel ff melden hoe het is geweest.
    Doei x

  • 07 Oktober 2004 - 12:51

    Robbie:

    ha patries,
    mooi dat het daar zo goed gaat. het lesgeven is nog steeds top. nog steeds buiten dus weer valt wel mee hier. spreek je snel,\kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: