vraagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu vraagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

vraagje

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

10 September 2004 | Nederland, Amsterdam

Jullie moeten natuurlijk wel reageren op mijn berichtjes op de site. Zo blijven we allemaal een beetje op de hoogte.
Ik zal proberen wat meer foto's er op de plaatsen maar dat duurt zo lang dus ik doe mijn best oke.

Mis jullie allemaal wel hoor.

  • 10 September 2004 - 19:03

    You Know Who:

    he slettebak!!!!
    Heb je nog geneukt???
    We gaan niet naar huis voordat er geneukt is......

  • 10 September 2004 - 20:49

    You Know Who:

    Dan moet jij ook natuurlijk reageren op deze diepgaande gesprekken... Haha! Vind het wel een leuk idee hoor. De groeten!!!! Latex

  • 11 September 2004 - 11:16

    Patrick V. W.:

    Ha Patricia,

    Alles goed daar? Ik wist niet dat je daarheen zou gaan, we hebben elkaar eigenlijk ook veel te lang niet gezien! Veel plezier nog!!

    Groeten en een kus,
    Patrick

  • 11 September 2004 - 12:42

    You Know Who...:

    He dixi,
    Wanneer reageer je nou eens een keer op onze berichtjes..... En een goede middag Patrick v. W.!!!!!

  • 11 September 2004 - 13:16

    ELica:

    hey dushi. leuke site maar ik mis foto's. zet er meer op hahaha. ik heb er nog wel een paar voor je. xxx

  • 11 September 2004 - 13:25

    Anjatje:

    Hey meissie..

    Iedereen geneukt?? Had je me kaartje gehad???

    Liefs An

  • 11 September 2004 - 17:37

    Ikke:

    heyz kuthoer nog een neger gehad??

  • 11 September 2004 - 21:30

    Pieter:

    You know who
    Reactie.......
    Kun je krijgen....
    Ach laat maar....
    Latina...
    Italy...

  • 12 September 2004 - 13:44

    Pieter V.d. P:

    He Patries,

    Hoe issie??Leuke site trouwens!!
    Heel veel plezier en suc6 nog daaro.....Ik hoop je snel weer een keer te spreken(op msn ofzo)!!


    Groetjes en een dikke -X-

    Pieter

  • 13 September 2004 - 14:39

    Anke:

    Super man da je het daar zo tof hebt, het is hier maar een saaie boel en koud he patries groeten van heel et ballet en wij willen meer foto's en mannen zien.
    dikke kus

  • 14 September 2004 - 07:48

    Karin (showballet):

    Hé Patries,

    Fijn om te
    lezen dat het zo goed met je gaat. Ben wel een beetje jaloers op het altijd mooie weer daar + de geweldige dingen die je meemaakt (bijna orkaan, zwemmen met schildpadden en dolfijnen)!!

    Keep in touch!!

    Vele lieve groeten,
    Karin & Splinter

  • 14 September 2004 - 08:10

    Roel A:

    Hee lekkere,

    Hoe ist daar.... Lang niks van je vernomen !!! Site ziet er mooi uit... Goed gedaan meis. Tot volgende keer mzzlss

    Roel A

  • 22 September 2004 - 14:50

    *MAYO*:

    Hallo Patries ik moet er natuurlijk ook wel iets opzetten, maar ja wat? Ik zie je hier elke dag. Eigenlijk wel cool he?? Iedereen die we kennen in het koude kikkerlandje en WIJ....hahaha in een geweldig gaaf WARM eiland!!!! Dag dushi ik zie je zo met werken!!!
    xxx mayo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 50461

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: