hallo ben niet weggewaaid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu hallo ben niet weggewaaid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

hallo ben niet weggewaaid

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

10 September 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen zoals jullie wel gehoord zullen hebben zou de orkaan ivan afgelopen woensdag over het caribisch heen razen. Nou heel curacao in paniek zeg. Mensen vormden dikke lange rijen bij supermarkten en benzinestations. Overal werden de ruiten dichtgeplakt of getimmerd.
Ook hier op de manege zijn we flink aan de slag gegaan om alles "orkaanproof" te maken.

Goed de hele dag het nieuws en internet gevolgd en het leek erop dat we echt heel zwaar weer zouden krijgen. Het was al de hele dag aan het regenen (het was net alsof ik weer in nederland zat) en ivan zou tegen 8 uur s'avonds ons passeren. Daarbij zouden we windkracht 12 krijgen, zware regenval en hevige onweer. Geen pretje dus. Nou 10 uur s'avonds nog geen zuchtje wind en het was droog. Bleek dat ivan net op tijd afgedraaid was. Iedereen opgelucht natuurlijk maar toch vond ik het ook wel een beetje jammer, stiekem had ik het weleens mee willen maken. Maar goed hurricane season is nog niet voorbij.

Oh ja verder een nieuwtje is dat ik vorige week een navelpiercing heb laten zetten. Cool man. Het deed helemaal geen pijn en alles ziet er goed uit. nou dat was het weer voor even.

tot mails liefs patries

  • 10 September 2004 - 20:52

    You Know Who:

    Ik heb ook nog een nieuwtje. Je wil niet weten van wie ik net een smsje heb gehad die dus morgenavond wil langskomen..... Hahaha!!! Dan heb ik dus feest op het vliegveld dussss. Wordt er weer niet geneukt.......

  • 11 September 2004 - 10:55

    Nadine:

    Ha Nichtje,
    Alles nu goed daar? Hoe is het met de mannen daar? :P Hier is alles goed en btw... Mama wordt nog lang geen oma hoor :p speel safe :) Zou iid wel cool zijn om een keertje een orkaan mee te maken..Zou graag een keertje langs komen daar maar dan zal ik nog lang moeten sparen...:s Cool dat je een navelpiercing hebt laten zetten -> Foto!!!
    Nou...Ik hoor nog wel eens wat van je...

    Groetjes, Kus
    Nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 50456

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: