hallo dushi´s - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu hallo dushi´s - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patricia steen - WaarBenJij.nu

hallo dushi´s

Door: patries

Blijf op de hoogte en volg patricia

02 September 2004 | Nederland, Amsterdam

nou hier is ie dan mijn eigen kleine website.
zo kunnen jullie jezelf op de hoogte houden van mijn activiteiten hier op het mooie, droge en vooral zonnige curacao hihihihi.

nou ik begin maar met de gebeurtenissen van de afgelopen week want de rest hebben jullie al gehoord.

Ik ben afgelopen zondag naar klein curacao geweest, zie kaart, met een grote zeil(motor)boot. We zijn met een grote groep vanuit de manege gegaan. Echt supergezellig. Probleem was alleen dat ik die nacht niet had geslapen, ja er moet ook nog gestapt worden natuurlijk he, en ik eigenlijk bang was dat ik zeeziek zou worden omdat iedereen je daarvoor waarschuwde. Maar gelukkig heb ik een sterke maag en heb nergens last van gehad. goed aangekomen op het piepkleine eilandje zijn we meteen gaan snorkelen en wat zie ik daar zwemmen, SCHILDPADDEN!!!!!. Ik moest meteen aan finding nemo denken, he dude. Echt mooi om die beesten rond te zien spartelen. Nou toen zijn manon en ik even het eiland rond gaan lopen en daarna zijn we lekker op de boot gaan bbqen. Om drie uur s´middags vertrok de boot weer naar curacao. De zeilen werden gehesen en manon, ik en ian mochten voor op de boegspriet zitten. zo zat ik een beetje weg te dromen en mee te deinen met de golven en de muziek (zo relaxed) toen ik vanuit mijn ooghoek iets uit het water zag springen en ja hoor mijn grote droom werd werkelijkheid. DOLFIJNEN!!!!! Er zwommen gewoon dolfijnen langs onze boot. Mijn dag kon toen echt niet meer stuk.
Dit is weer een ervaring die ik nooit zal vergeten.

Nou verder gaat het echt super hier. Ben nu echt gewend. Het werken is leuk de mensen zijn leuk en je hoeft je hier nooit te vervelen. Ook ben ik hier gewoon weer aan het paardrijden. Ik ben zelfs aan het springen begonnen, dus kalinde maak je borst maar nat poppetje hihi.

nou nog een nieuwtje is dat ik op de solicitatielijst van het dolfijnentrainen ben gezet. dat wil zeggen dat als er mensen weggaan ik opgeroepen kan worden om te solliciteren. cool he. Maar nog niet te vroeg gejuicht we zijn er nog niet.

Nou genoeg getypt till next time
love you and miss you

liefs patries

  • 05 September 2004 - 01:25

    Buuv Van Kamer E!:

    Heeej Patries, es ff kijken of je gastenboek ook werkt! Nou, tot zover ziet t er prima uit. Ik weet onder welke 'zware omstandigheden' je deze site gemaakt hebt dus mn complimenten hoor, hahaha! Zie je straks wel weer, gaan we ff lekker rondkijken bij Mambo... Gr. Gerd@

  • 06 September 2004 - 15:53

    Dushi:

    heeeey dat waist ik niet!!! jij als dolfijnen trainer!!! dan neem ik de bar wel van je over ke?? kan k gelijk hier blijven hahahahah
    ayo dush, xxx manon

  • 06 September 2004 - 15:54

    Dushi Again:

    petries, zet er es wat fotoooos op!!!!

  • 10 September 2004 - 18:56

    Aimee:

    Hoi Dixi,
    Ik ben blij te lezen dat 't super goed gaat met je... En wat die dolfijnen betreft, kei gaaf man!!!! Nou ik mis jou ook hoor... dus we spreken elkaar snel weer... dikke kus xxxxxx

  • 19 Februari 2005 - 11:53

    Jurgen:

    Hey Patricia,

    Ik zat even wat sites te checken en kwam ook deze van jou tegen. Leuk hoor! Ik ben inmiddels alweer terug in Nederland en aan het wennen hiero... Gister naar de bios geweest, naar Vet Hard. Echt een onwijs lachen film!! Vanavond eerst met de Fam. van me beste vriend naar de cabaret voorstelling van hem en daarna naar een groot 70's en 80's feest. Wordt dus weer swingen vanavond! Ook heb ik een kaartje voor U2 in de Arena wat natuurlijk helemaal onwijs is! Me vrienden zijn vanaf 3 uur 's nachts meteen uit de kroeg voor de deur van het postkantoor gaan liggen om de kaarten te gaan halen. Heel aardig dat ze ook aan mij gedacht hebben...
    Verder natuurlijk erg koud hier, maar daar moeten we het maar mee doen. winterjas aan muts op, wanten aan en fietsen maar. Wel weer goed om eens te fietsen. Ook onder een dik dekbed liggen is wel lekker! Meteen maar weer de goeie dingen inzien van Nederland. Ik weet eigenlijk niet of ik nu aan jou ook m'n mail adres had gegeven, maar bij deze dan nog:
    jurgenheddes@hotmail.com
    Dan kunnen we mailen wanneer de volgende reunie is ;)

    Veel plezier nog op de Antillen!!

    Liefs,

    Jurgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

patricia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 28622
Totaal aantal bezoekers 50455

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: